Lördag

Nu är de som vanligt ett BRA tag sen jag skrev här igen !..
Beror bland annat på att jag inte har nå internet hos mamma och nu heller inte hos pappa ! :(
*Hemskt*

Nåja , äntligen helg ! Igår var jag hemma ett bra tag innan julia kom hit och såg Let´s dance med mig sen for vi till hon och lagade nudelsoppa *riktigt gott faktist* gick vi och la oss . Var sviiiin trötta eller iaf jag :P..
Idag ska jag nog mest troligt sova hos PB eller han här ; ) MYS ! 

 
Vi har inte gått särskilt länge i skolan än men är  ENORMT trött och less redan !
Har redan hunnit ha flera läxor och ett prov ;S kan ju säga att NO provet gick fakitst bättre än väntat, VG !
+ att jag har såån stor besluts ångest vad jag ska söka för linje i första hand ! :S Menar vi ska ju ha valt till 1 Februari och jag har PANIK !..





Aja ha de bäst *
/Malin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0