Trött,matt & less..

Idag har det verkligen inte varit min dag . Jag är både förkyld ,halsont ,ont i huvvet  och matt som fan .
+ att jag har nog smittat ner Pontus , som inte var så himmla uppskattat eftersom han ska på crosstävling på Fredag , och då bör man inte vara sjuk :/ FÖRLÅT älskling :( <3
Just nu känner jag mig inte alls i form är trött som fan och saknar PB mer än allt annat <3 Idag har även jag och Pontus vart tilsammans 10 månader :)<3
Tror de blir en tidig kväll för mig idag , så får jag se hur det blir med skolan imorgon . Skulle vara ganska skönt och stanna hemma ändå ;> men men får se hur det blir :)
Ska iafl gå nu : )

Ha det bäst!*

/Malin*
Jag älskar dig mest av allt ! Du är det bästa som någonsin har hänt mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0