Har ingen blogg lust alls..

Har inte uppdaterat på lång tid nu . Förlåt för de .
Men har varken haft ork eller lust att blogga just nu ..

Men men kan skriva några rader iallfall :)
Måndag for jag på skolan var till min förvåning helt pigg ;o Inte ofta jag är pigg en Måndag morgon.Efter skolan for jag hem plugga och såg tv vad jag minns ;p

Tisdag for jag  till skolan som vanligt men kännde mig inte alls i form :/

Onsdag blev de och stanna hemma från skolan . Hade så klart åkt på värsta förkyldningen & feber hade jag åxå fått , halsen gjorde ont som bara den .

Torsdag Blev hemma även denna dag..

Fredag hemma denna dag med ; D Men utan feber och halsont ;)
Senare på kvällen for jag till julia och åt go mat , Fläskfilé och potatisgratäng ! vilken Höjdare  måste jag säga :)Pontus kom förbi senare :D vart himmla glad att få träffa han :)<3

Lördag (idag) Vaknade kring 12 . Gick upp åt en macka ringde julia och sen satte jag mig här : )
De har inte hänt så mycket än så länge men de kommer väll till kvällen ;>
Pontus ska nog sova här i natt iallafall , Guh så jag saknat den pojken ! Har ju knappt sett han på flera dagar..
Ska även kankse färga håret på han ikväll men vi får se hur det blir med den saken ;D hah

Aja nu ska jag gå till köket och göra en go fruktsallad tror ja :)
Ha det bäst !*
/ M *





Min kärlek till dig är oändlig !<3

Kommentarer
Postat av: elle

ni är så jävla söta tsm !: )

2008-10-18 @ 22:39:26
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0