Länge sen jag uppdatera .. men nu :)

Ja nu sitter man här och drogar haltabletter pga ont i halsen och en himmla hemsk förkyldning.
 Hade varken ork eller lust att bli sjuk nu.
Aja får ju skylla mig själv igentligen .

I helgen

Fredag
Så sov PB hos mig . vi hade mys som vanligt :)
Jag älskar dig mest av allt älskling ! <3

Lördag
Efter att Pontus farit hem satte jag mig vid tvn ett tag sendan kom Julia förbi och vi for te Elle en sväng . Där vi satt och prata om allt möjligt ;> Sen for julia hem för att jag sku komma å äta hos hon och sen sku vi och några se film ;> Så jag var hos Elle ett tag till.
Sen gick jag te Julia och på vägen dit kännde jag för att ringa Jozie =) Så ja prata me hon ett tag.
Sen gjorde jag å Julia gomat :) Kyckling filé och ris :)
efter de blev de film : )
Sen fick jag för mig att jag ville sova hos Pontus så de blev att tillbringa natten och resten av kvällen med honom :)
MYSIGT <3

Söndag
Kom hem från Pb kring fyra , då vare bara att sätta sig och äta middag och sen packa ihop alla saker för att sedan bege sig av till pappa :)
Nu sitter jag här , finns inte mycket annat och göra ;>
Väntar på att Julia ska komm hit : ) Åså skulle Pb kanske komma förbi :)

 Aja nu orkar jag inte skriva nå mer , Känns som att ja inte har nån ork alls ..

Ha det bäst !*
/ Malin

Du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig i alla lägen ! Hoppas allt löser sig på ett bra sätt <3


Jag älskar dig Pontus Bergstöm<3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0