Måndag..


Nu äre måndag igen och det innebär ny skolvecka :/  Jobbigt ! Men jag kan ju glädjas åt att vi inte hade nån läxa/prov förra veckan och i veckan har vi ba lite små saker som inte är allt för jobbiga ..
Aja tänkte säga att jag fick världens finaste uppvakning idag ! hade fått ett 8 sidor lång SMS av Älsklingen * var bara för gulligt ! blev het rörd när jag satt där och läste ville aldrig att de skulle ta slut ! Tänk att få läsa ett sånt SMS varje morgon : )  Var oväntat pigg idag faktiskt , dagen har vart full av skratt och roligheter : ) 

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och är barnvakt till min febersjuka syster :( .
och saknar Pontus så mycket ! tur vi  träffas snart :)<33

Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva :P  
 



/ Maliin *

Kommentarer
Postat av: Lina

fan vad snygg du är! :)

2009-01-29 @ 23:24:14
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Henna

jag sätter dig som en länk på min blogg om det är okej ;) ?

2009-02-14 @ 23:37:01
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0