segt ..

Här
har det inte uppdaterats på länge .
Ska bli skärpning på de !
Är hos min mor  varrannan vecka och där finns det nämligen ingen dator med internet.
Då är jag hur off som helst . Men mobilen finns ALLTID med !:D

Nåja  Måndagen var jävligt seg för min del men tisdagen var nog ännu segare , jag vakna kl 7 för att gå upp och göra mig klar för skolan men då har ja världens jävla huvudvärk så stannade hemma till 10 sen när jag väl pallat mig till bussen så går den ju inte klockan 11 ! då varebara och börja traska iväg för min del då , men på vägen dit så möter jag pappa med bilen som plockar upp mig och kör mig till skol
an ;D väl där hade vi rast ett tag satt och prata med alla möjliga.Sedan var de dags för första provet för i år .. No(Kemi) .. tror jag får G iafl ;D sen när dagen var slut så kom Min Gullunge hem till mig <3<3 Älskar dig nå enormt mycket Pontus !<3

Ídag har jag bara varit hemma hela dagen och tanken var då att jag skulle plugga till SO provet som vi har på fredag men nejnej direkt nästan jag la mig i sängen somna jag till klockan var 10 . där var min kväll gjord! Hade ju kunnat vara med Pb istället , Åhh va less jag blir ! 
 Jaja nog om de.
Tycker det räcker för idag faktist :)

/ Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0