***

Äntligen lov ! :) Har verkligen längtat !.
Känner att jag behöver vila ut mig lite från skolan osv..
 Men men jag ska väl dra en snabb uppdatering av veckan :)

Måndag-Fredag  var jag och praoade på Hår & Naglar Spa , Helt underbart ! :)
Har lärt mig så mycket !
Är väldigt tacksam för att jag fick praoa där. :)
 var verkligen en toppen vecka . Alla var helt underbara :)
Vad jag fick göra : Var bland annat .. Fick diska och städa ibland då och då men de var helt okej :)
sen fick jag ändra om i skylt fönstret men hade ingen aning om vad jag skulle göra så gjorde ba nå :)

 Fick sitta nagelmodell åt några som håller på och utbilda sig te nagelterapeuter eller hur de nu stavas ;)
Var intressant :)
Emelie har även klippt mig och färga håret lite grann på mig :) Skulle vara hårmodell till Emelies frisyr bok ;)

LÖRDAG
Var Jag Annie & Julia te lule :) köpte nästan ingenting tillmig själv , Blev ett par underkläder och sen köpte jag bara te Pontus och min syster :)
Efter att vi kommit hem från lule gick jag direkt till Hår Naglar och spa för att bli stylad och sen fotas!
När jag kom dit fick jag direkt sätta mig i frisörstolen och Empan började fixa mitt hår och sminka mig .
Sen kom fotografen och hälsade på mig och sen var de bara att gå ut i kylan i  bara linne och fotas !:)
Hur kul som helst ! :)
 
Söndag
Har vart hos pb och fikat för han far har fyllt år sen har vi varit och kolla på en massa skotrar:)
sen for Jag Pb & Acke till sph och kolla på Julias match :)
Nu sitter jag här och väntar på att PB ska komma och hämta mig så vi kan fara till han :)

Aja nog för idag :)
Ha de bäst !
/M



6 dagar kvar < 3    


Kommentarer
Postat av: eleanor

åh vad jag sakanr dej<3

vi måste ugmås i veckan :)

du är dunderbra <3<3<3

2008-10-27 @ 14:01:59
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0